Jak szukać ubezpieczenia na samochód dla klientów
Sposobów szukania jest wiele. Na pewno w agencjach ubezpieczeniowych króluje sposób ręczny. To znaczy agencja ma kilka towarzystw ubezpieczeniowych i teraz każde z nich z osobna analizuje. Do takiego wyszukiwania trzeba znaleźć bardzo cierpliwego klienta. Nie każdy ma czas siedzieć godzinę i czekać czy się coś znajdzie czy nie? Jeśli się nie znajdzie to taka osoba będzie bardzo niezadowolona, bo tylko straciła swój czas. W takiej sytuacji warto byłoby wspomóc się botem, który za nas będzie szukał tego, co jest potrzebne. Jak to zrobić? Można wejść na stronę internetową agentbot.pl i sprawdzić jak to wszystko wygląda. Jest to agentbot, co oznacza, że współpracujemy od dzisiaj ze sztuczną inteligencją, a co za tym idzie ułatwiamy sobie bardzo mocno swoją pracę. Na tym na pewno nam bardzo zależy, dlatego cieszmy się, że ktoś wpadł na pomysł, aby dla nas coś takiego stworzyć.
Wprowadzanie danych pojazdu klienta
Jeśli chcemy możemy zrobić to ręcznie, ale różnica polega na tym, że raz wprowadzone dane mogą posłużyć do sprawdzenia kilkunastu ofert z różnych towarzystw ubezpieczeniowych. Można również zainstalować mobilną aplikację i skanując dowód rejestracyjny klienta wszystkie dane będą bezpośrednio wprowadzone. Każda metoda jest dobra, dlatego trzeba będzie przetestować je i dowiemy się, która jest najbardziej praktyczna dla nas.
Oferty od wielu firm ubezpieczeniowych
Dzisiaj klient chce mieć porównanie. Chce wiedzieć czy przypadkiem oferta, którą ma zaproponowana nie jest gorsza od innych. Jeśli wykorzystamy do tego sztuczną inteligencję to na spokojnie dowie się w krótkim czasie, co dla niego jest najbardziej opłacalne, dlatego warto się zainteresować taką apelacją. Bardzo niskie koszty miesięczne pozwalają zwiększyć swoje zyski. Z jednej strony trzeba zapłacić za agentbot, ale z drugiej strony zyskamy więcej klientów. Dla ludzi czas ma większe znaczenie niż pieniądze. Jeśli wiedzą, że przyjdą do nas i w pół godziny będzie załatwiona ich sprawa to nie będą chcieli szukać czegoś u konkurencji.